Sinds dat ik een jaar of 4 oud was ging ik al met mijn vader mee naar diverse vlooien en rommelmarkten, en dat is na ongeveer 40 jaar nog steeds het zelfde gebleven, behalve dan dat we nu onze spullen  niet meer steeds hoeven in en uit te pakken dan, omdat we al jaren een vaste plaats hebben in de overdekte hallen van de vrijemarkt in Overpelt Belgie, waar wij tegen woordig ieder zijn eigen kraam met zijn handel en wandel heefd, hoewel, vaak vind je bij ons ook dezelfde soort van spullen terug, zo hebben wij bijvoorbeeld allebij sieraden en model auto's en verzamel objecten, maar mijn pa verkoopt ook euro munten en nieuwe spullen voor de verzamelaar, terwijl mijn handel, de spullen op de snuffel kraam bestaat uit antiek, kunst, design, sixties, sieraden, horloges enz enz op de snuffelkraam vind u een bak van maar liefst 1 meter bij 9 meter vol met klein goed tegen allerlj prijzen, uuren snuffel plezier dus, verder verkoopt de snuffelkraam soms ook electronica zoals Pc's , laptops, en rand apparatuur tegen bodem prijzen, het mooiste van de Snuffelkraam is dat je er elke laatste zondag van de maand alles voor de halve prijs kunt kopen, dit doe ik om niet elke week met dezelfde spullen te moeten gaan handelen zoals de meeste van mijn colega's wel doen, ik heb deze kraam niet vanwege comercieele doeleinde ( want soms is het al moeilijk het kraamgeld op te brengen ) maar ik run deze kraam om een steuntje in de rug te zijn voor mijn 78 jarige vader, die als hij zou stoppen met de markt niets meer over heefd om nog door te gaan
  De Snuffelkraam vind u in hal 4 op de vrijemarkt in Overpelt Belgie

Deze hele zomerschilderijen en werken van www.dwaalhaas.nl tegen speciale prijzen !

mijn handel op de Snuffelkraam in December 2010

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

mijn handel op de Snuffelkraam in Januari 2011

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Snuffelkraam Shoutbox..


ShoutMix chat widget